Bebisgrejer!

2010-02-11 | 17:52:02 | Kategori: Allmänt | 0 kommentarer
Det gör mig galen, jag kan titta hur länge som helst och inte få nog. Jag har fått lite shoppinginspiration och tror bestämt att jag ska försöka släpa med mig mamma på stan imorgon och kolla lite. PoP har en hel del fina vårnyheter som jag är sugen på, och så har vi ju den där söta mumindressen som Alice var här och visade upp sig i igår:). Emilia vill också ha en sån!

Nu sover den lilla Prinsessan men jag har inte kommit så mycket längre än till vardagsrumsgolvet där jag sitter och latar mig. Skulle vara en bra idé att försöka röja undan lite medan det är lugnt här, men det är samtidigt så skönt att bara få den där stunden av lyxig göra-vad-jag-vill-tid, och att nya Mama som damp ner i brevlådan i förmiddags ligger här brevid gör ju inte saken lättare. Jag önskar ibland att dygnet hade fler timmar. Eller vad jag kanske egentligen vill är att ha nån som gör allt det där tråkiga åt mig...



Vi var ju som sagt hos farmor och farfar på fika i eftermiddags och det var som vanligt kul att ses. Det var 2,5 månad sen dom såg Emilia sist så det var på tiden tyckte jag. Och Emilia flörtade ordentligt med farmor och sken upp som en sol så fort hon blev tilltalad.