Lovefilm.

2010-12-25 | 19:50:14 | Kategori: Allmänt | 0 kommentarer
Lovefilm är ett företag för filmuthyrning på nätet, inget jag testat på tidigare. Men som Buzzador fick jag chansen att prova på att hyra filmer kostnadsfritt för att sedan sprida information om hur det fungerar till vänner och bekanta. Som buzzador får man även efter varje kampanj lämna en rapport till företaget/tillverkaren av produkten eller tjänsten i fråga med kritik/tips på förbättringar osv. Smart idé det där!

Förra veckan gjorde jag min registrering på Lovefilm och valde mellan tusentals filmtitlar, för att komma ner tilll 10-15 st jag skulle vilja se. Redan i torsdags damp ett kuvert ner i brevlådan med dom första två filmerna. När jag sett mina första filmer stoppar jag tillbaka dom i kuvertet, de skickas tillbaka och jag får två nya. Kan inte bli mycket smidigare. Vi som hyr hur mycket film som helst annars kommer förmodligen fortsätta med det här om det verkar fungera som det ska. Det återstår att se!

Att ange koden FILM1012 vid registrering på Lovefilm berättigar till fyra fria filmer. Testa du också!

Registrera dig även som Buzzador här och få chansen att testa på en hel del kul grejer.