Sminkpenslar.

2009-09-11 | 23:33:46 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer
Har precis tvättat mina, fick ett ryck och kom på att jag hört hur viktigt det är att man faktiskt gör det:)! Har nog aldrig nånsin tidigare tvättat dom så det kunde va på tiden...



Innan jag blev gravid hade jag aldrig nån problem med min hy, men nu är den katastrofal till och från. Hoppas det går över snart... Använder bara Id bare minerals när jag väl sminkar mig och tror det har hjälpt lite. Produkterna består av 100% mineraler, alltså inga tillsatser och är det optimala sminket om man nu behöver sminka sig. Ganska dyrt är det men räcker hur länge som helst och borstarna använder man en livstid.

Btw, bebis sparkar så hååårt ibland att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Idag, och speciellt nu ikväll har man sett hur lilla foten trycker ut huden på magen och ibland känns det som organen därinne ska gå sönder. Åh, det är så underbart mysigt att få känna! Nu är det natti natti här! Hoppas lill*n också tycker det:)