Te och pepparkakor.

2009-10-14 | 17:22:42 | Kategori: Vardagslyx | 0 kommentarer
Japp, jag kunde inte motstå dom gudomliga kakorna när jag var i butiken, just nu avnjuts dom med te. Jag vet att det är ett tag kvar till jul, men vad gör det? Nån dag snart ska jag baka lussisar också:).

Var på stan en sväng med mamma och Kajsa förut. Blev några inköp gjorda på Ginatricot och fick även en present av mamma, min älsklingsparfym Hypnose, tack snällaste mamma! Har gått och velat så länge på om jag ska köpa den eller inte, men varje gång har dumssnålheten satt in:).

Var på stan utan Emilia för första gången förresten, kändes tomt samtidigt som det var skönt att slippa fundera på om hon var för varm, för kall, om nån hostar i närheten osv (livrädd för att hon ska bli sjuk)... Men saknade såklart min lilla skatt. Hon hade varit en ängel hela tiden jag varit borta, legat och sovit mest hela tiden.

Nu ska jag se om nya avsnittet på 90210 kommit:).