Ingen promenad = dåligt samvete.

2009-10-08 | 17:24:26 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer
Idag har det inte blivit av att vi har promenerat nått, vi tyckte det var skönare att gå hem efter läkaren och krypa upp i soffan med en film. Lite dåligt samvete dock, måste ju jobba bort dom här kilona nu! Vägde 66,4kg imorse, så har ett antal kvar innan jag är nöjd. Nu vill jag bli av med resten, så det är bara att vandra på om det ska hända nått. Imorgon ska jag nog ta med mig mamma och gå en långpromenad om hon har lust, alltid roligare att ha någon med sig på promenad. Emilia älskar att åka vagnen också så det är perfekt eftersom hon somnar så fort man lägger ner henne där.

Imorgon kommer min farmor och farfar på besök, ska bli kul att träffa dom, den var ett tag sen nu och dom har ju inte träffat Emilia än. Annars blir nog morgondagen lugn, precis som vi gillar det:).

Nu har jag en hungrig tjej vid min sida som ska få lite mat innan det blir hysteriskt här!