Hemma med pappa.

2009-11-13 | 18:00:00 | Kategori: Allmänt | 2 kommentarer
Nu är Emilia och jag hos min mamma och pappa, men mamma jobbar så vi väntar på henne. Sen hoppas jag man får lite mat, börjar bli hungrig:).

Idag hanns inte ens hälften av planerna med. Vi fixade med banken, köpte presenter och åt lunch, men jag hade tänkt göra en himla massa saker hemma också men det får vänta. Kommer väl ändå få städa upp efter helgen (brukar bli så när jag inte varit hemma...).

Emilia pratar och leker med sina gosedjur som hänger i babysittern, hon är så söt när hon håller på. Hon slår på dom så dom dinglar och hon blir jätte-exalterad. Kan titta på henne hur länge som helst.

Imorgon bitti tar vi en sväng till min bror i Västervik, ska bli kul att se hur dom bor eftersom vi inte varit där än. Stannar tills på söndag så det är första gången vi åker bort flera nätter från Christian och han lär väl sakna Emilia som bara den.

Nu ska jag ägna mig lite åt min dotter som för tillfället gosar med sin morfar. Hon blir för övrigt 8 veckor idag, stora tjejen. Jag hinner inte med känner jag, fattar inte vart dom här veckorna tagit vägen. Känns inte så länge sen som jag gick med världens största mage och undrade vem det var som bodde därinne.