Vecka 39

2014-03-26 | 11:45:53 | Kategori: Allmänt | 0 kommentarer
Vecka 39 nu och jag känner mig rätt redo för vår lilla bebis faktiskt. Allt är ordnat härhemma, bara väskan inför förlossningen som ska förberedas. Det känns så märkligt att vi har en tom men färdig säng som står och väntar och att vagnen står på sin plats i hallen och väntar på härliga vårpromenader. Till och med bilstolen är monterad för sin nya ägare.
 
Jag trodde att vi skulle ha en bebis vid det här laget med tanke på hur jag känner mig i kroppen och har känt i flera veckor redan. Förlossningen med Emilia startade med regelbundna verkar direkt mitt i natten, hade inte haft en enda känning innan. Nu har jag känns mycket så himla tidigt och det har väl till viss del lurat mig att tro att jag kanske inte behöver gå tiden ut. Vi får helt enkelt se när det blir, Emilia tjatar även hon på lillasyster att sluta bråka med mamma och istället komma ut!
 
 
Längtar ♥