Min lilla minimänniska blir fyra år idag!

2013-09-18 | 19:26:57 | Kategori: Emilia | 0 kommentarer
 
Idag firar vi fyraåringen! Jag är minst lika exalterad över dagen som Emilia, jag har fått vara mamma till den här lilla pralinen i fyra år, kan knappt förstå det. De bästa åren av våra liv helt klart. Livet innan hon kom känns liksom så blekt i jämförelse.
 
Hon fick sin efterlängtade klocka. Mycket tjat har det varit och trots att hon inte riktigt kan klockan än så är den en fin prydnad på armen :)
 
Paket på sängen imorse var förstås ett måste. Jag smög upp strax efter fem, och tänkte förbereda det sista. Det tog inte många minuter innan de små tassarna kom efter och då var dagen igång. Vi fortsatte på eftermiddagen när även mormor och gudfar kom och firade. Tack fina ni!
 
Minikalas för skrutten som fyller år idag! Grattis igen min goding ♥
 
Jag tror Emilia är helnöjd med dagen, hon har fått så mycket presenter att hon knappt vet vad hon ska leka med.
 
Nu är det min tur att ta hand om mig själv. Har inte suttit ner några långa stunder idag och det känns i hela kroppen, men nu är det min egen tid innan pappan kommer hem. Ska titta på senaste Mistresses, en serie i min smak. Jag är en sucker för serier och blir alltid lika glad när jag hittar en ny att följa.