Vardagstristess...

2012-09-24 | 21:11:14 | Kategori: Familjen | 0 kommentarer
Tillbaka efter en härlig ledig helg! Känns att det är måndag idag, både jag och Emilia var lite trötta efter jobb och dagis och efter en stunds utelek gick vi hem och kröp upp i soffan under en filt och bara gosade. Hon slocknade strax innan 20 och jag ska nog också ta tidig kväll men vill samtidigt hinna umgås med C lite när han jobbat klart, tråkigt det där att vi knappt ses på vardagarna...
 
Jag slötittar på X-Factor och surfar lite samtidigt. Hade hoppats hinna norpa ett par uttittade plagg från Lindex Missoni-samarbete, men herregud så slött det var och det jag helst ville ha försvann direkt. Imorgon släpps kollektionen i butik så kanske hinner ut en snabbis på lunchen, hoppas! 
 
I övrigt är det lugnt i stugan den här kvällen, har betalat räkningar och nu ska jag slå av datorn och bara slappa en stund till innan sovdags.
 
Webbkameran är kul när man är rastlös:) Älskade unge, jag skulle kunna äta upp dig!