Sovande prinsessa!

2012-09-04 | 19:52:07 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer
Tar en paus och unnar mig lite tid framför datorn. Har precis ätit kvällsmat, lagade Flygande Jakob för första gången och herregud så gott. Har inte ätit det på många år men det kommer bli oftare nu. Medan jag lagade mat och pysslade i köket somnade lillan i soffan så det var bara att lyfta in henne och krångla på pyjamas medan hon fortfarande sov. Hoppas hon sover gott nu.
 
Här är kvällsfokuset att röja på all ren tvätt som just nu bildar hög i sovrummet, slarvmamman har bara lagt allt åt sidan ett tag och det straffar sig... Skulle behöva höstinventera garderoberna också, Emilia växer så det knakar och jag bara proppar in massa nytt utan att röja bort det jag inte använder. Hmm, får se vad jag orkar och hinner!
 
 
Nu blir det lagom hög musik i högtalarna och sen effektivt fix innan tröttheten kommer ifatt. Ikväll ska jag banne mig försöka komma i säng tidigt också!