Torsdagströttisar...

2012-10-25 | 18:20:48 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer
Tjoho vilken eftermiddag! Jag löpte amok på stan innan dagishämtning och fick med mig en hel del hem. Så nu är vi kittade för resten av hösten och vintern tror jag. Tråkigt att lägga pengar på ont måste som fodrade galonkläder, hur kul är det liksom? Så det blev några andra plagg till lillan också;) Och till mig!
 
Vi har avslutat dagen på Konsum, Emilias höjdpunkt, inte lika kul för mig. Tänk er en övertrött treåring som kör rally med kundvagnen och vill ha både det ena och andra, samtidigt som butiken är smockad med folk... Hon ska dessutom betala allt själv i självscanningen men vägrar inse att det inte går. Så vi hade en mindre kul promenad hem men så är det ibland. Och tur man glömmer det fort för nu är allt förlåtet ♥
 
Ikväll landar mamma och pappa i Sverige igen efter några veckor i värmen. Som vi längtat efter er! Jag nojjar alltid lite när jag vet att någon jag känner är ute och flyger så väntar bara på samtalet att de landat och allt gått bra.
 
Jag tror faktiskt att det snöar ute nu så det ska bli så skönt att krypa upp i soffan, tända ljus och bara mysa resten av kvällen. Ska lägga mig tidigt och få ordentligt med sömn, har upptäckt att jag kommer upp mycket lättare på morgnarna av nån anledning.
 
Älskar dig mer än nått annat även om du gör mig tokig ibland!
 
Imorgon är det fredag och jag älskar känslan av att vara så nära helg. Behöver jobba lite extra men hinner nog njuta ändå! 9-årskalas blir det också så vi har en bra helg framför oss.