Snart sova...

2012-10-11 | 21:39:42 | Kategori: Personligt | 0 kommentarer
Jag borde egentligen vara på väg i säng känner jag men eftersom C är hemma så passar vi på att umgås lite, då vi typ aldrig ses på vardagarna. Jag la nyss en asiktsmask också, har fått två megafinnar på hakan som måste botas;) Kunde inte längta mer efter fredag nu faktiskt, imorgon kväll kommer jag nog dyka ner med mina fina och bara mysa hela helgen, eller nästan i alla fall, lite jobb blir det också... Men längtar gör jag.
 
Vet inte vad det varit med mig ikväll, har gråtit för typ allt. Jag tittade på Private Practice och tjöt som en tok och sen kom jag på hur fin Emilia är där hon ligger och sover och hur liten och skör hon är i den stora världen, det gjorde ju inte saken bättre. Är det redan igång så är det kört. Mamma och pappa flyger ikväll också och jag oroar mig alltid för sånt där. Men nu är min man hemma och jag är glad <3