Lördag

2012-10-27 | 22:00:15 | Kategori: Familjen | 0 kommentarer
Mitt i helgen och så skönt det är att vara ledig! Igår träffade vi mamma och pappa igen efter flera veckor borta och de tog med sig Emilia hem. Hon ville himla gärna sova där så det fick hon. Jag tog en runda alldeles ensam på stan på kvällen och bara njöt av att vara just ensam. Hittade massa kläder jag ville ha men kom hem med massa annat som behövdes bättre. Jag är lite nöjd över att jag prioriterar rätt:) Drog med mig C idag istället för smakråd men kom hem med en ynkans t-shirt... Lite skönt med en lugn förmiddag för oss och när vi kom från stan var de andra redan här.
 
Eftermiddagen har vi spenderat hos Adam som fyllt 9 år! Tänk att han bara var en liten plutt på drygt 2 när jag träffade honom första gången. Stora killen verkligen och massa god mat hos svärmor som vanligt ♥
 
Snart väntar sängen för mig, ögonen går i kors och jag älskar ju att sova så det gäller att passa på medan man kan.