Fortfarande inte på topp...

2012-10-19 | 10:39:21 | Kategori: Emilia | 0 kommentarer
Jag går fortfarande i morgonrock och har nog inte riktigt vaknat. Måste ha en dusch och göra mig iordning för att kunna komma igång ordentligt. Lillan är fortfarande så himla förkyld, ingen feber på några dagar men hostar som en tok och snorar som bara den... Inget vidare och om man får vara lite egoistisk så är det rastlöst värre att bara gå hemma.
 
Just nu drömmer jag om pigga friska dagar och soligt höstväder. Långa promenader var länge sen och jag känner i både kropp och själ att jag behöver röra på mig. Har varit här så många gånger förut och jag har en tendens att gå ut lite för hårt och tröttnar lika snabbt tyvärr. Måste hitta nån form av motion som funkar långvarigt för jag mår inte bra i kroppen och med stillatsittande jobb är det såklart viktigt.
 
 
Emilia pysslar och donar i sitt rum så jag ska passa på att göra mig iordning medan hon är sysselsatt!