Feber och bakning

2012-11-28 | 19:36:58 | Kategori: Inspiration | 0 kommentarer
Jag är inne på tredje sjukdagen så mitt liv är allt annat än spännande just nu. Har precis lagt Emilia så nu är det lugnt i lyan igen. Helt slut efter dagishämtning och en eftermiddag med kvällsmat och lek, men vila kan jag göra resten av kvällen. Hur seg och trött man är blir av feber så kryper det i kroppen efter några dagar så jag har slängt ihop en kakdeg för att stimulera mig lite. Gjorde Dumlekakor för första gången och herre min gud så gott. Har tjuvätit en men klart man måste provsmaka, eller? Bra att ha i frysen när man får spontangäster.
 
Blev såklart väldigt sugen på att julbaka också. Men det ska jag ta i helgen, har lovat Emilia att vi ska baka pepparkakor då. Ska försöka vidga vyerna lite och testa lite nytt till julen. Älskar att baka och allt som har med julen att göra så kan inte gå fel.