Fars dag!

2012-11-11 | 17:43:51 | Kategori: Familjen | 0 kommentarer
Idag är det ju som bekant alla pappors dag. Min har jag inte kunnat fira då han är bortrest men fick nöja mig med Emilias;) Vi började med mysfrukost, jag som tänkt överraska och väcka honom när frukosten var klar. Men han var redan uppe och stökade i köket när jag kom från affären så det blev inget. På eftermiddagen åt vi lite tårta och fy så gott det var! Det kan jag gått unna mig tänkte jag, med tanke på gympasset igår. Och vilket träningsvärk jag har! Men det är lite skönt faktiskt.
 
Hade det inte varit för att jag haft migrän hela gårdagkvällen och natten och har levt den här dagen som i en dimma så hade jag gått dit även idag. Så skönt att röra på sig och jag förstår inte varför jag slappat till och inte varit där på 1,5 år (!)
 
 
Älskar min familj och tänk att Emilia har världens finaste pappa ♥ Nu spenderar vi resten av kvällen med Johan Falk. Bästa!