Mysdag och vitamin-boost.

2012-03-06 | 18:01:19 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer

Usch jag svepte precis ett glas c-vitaminbrus. Det är inte gott alls men jag hoppas det kan hjälpa att råda bot på tröttheten och det där dumma som håller på att bråka i min kropp. Det var kämpigt att ta sig upp imorse men eftersom jag hade ett läkarbesök inbokat var det bara att pallra sig iväg, trots ledig dag. Tog bland annat ett gluten-prov så får vi se om några veckor vad det visar, är arg på min mage som bara krånglar även om det blivit betydligt bättre. Sov middag med Emilia och det var nog behövligt för nu känns det lite bättre. Tyvärr avbokade jag ändå kvällens Me&I-visning jag skulle gått på men kände inte för att gå iväg krasslig. Håller tummarna för att det här är som bortblåst imorgon så jag kan få träffa Maria och lilla Viggo äntligen!

 

Nu har vi efter önskemål hoppat i pyjamas och borstat tänderna. Emilia ville mysa framför barnprogram en stund innan nattning och då gör vi det! Jag våndas lite över att hon ska tillbaka till dagis på torsdag, vi har haft det helmysigt med ett par hemmaveckor och jag bara längtar tills vi är långlediga tillsammans i sommar sen. Tillbaka till verkligheten snart med andra ord och det är ju rätt bra det också och jag vet att hon trivs på dagis så det är mest mamma-egot som vill ha henne hemma:)

 

Jag saknar fina blomster här hemma. Det skulle definitivt pigga upp mig nu <3