Fredagsmys!

2012-03-30 | 18:29:03 | Kategori: Vardagslyx | 0 kommentarer

Titta vilket gottis vi hittade i affären idag. Mitt favvo-pålägg saltgurkan!

 

Eftermiddagen här har bjudit på effektivitet kan jag säga, efter dagis tog vi som vanligt turen till affären och handlade mat, sen gick vi hem och fick lite ordning här. Dammsugaren åkte fram för jag hade fått nog av alla knäckesmulor som klistrar fast sig under fötterna, usch! Emilia har hjälpt mig på bästa sätt och dammsugit med sin egna likadana brevid mig hela tiden. Badrummet fick sig en ordentlig städning också så nu är vi i fas inför helgen känner jag. Dock har vi lite pyssel då också, behöver organisera lite och eventuellt möblera om en aning. Kontoret ska få flytta och vi behöver röja och sortera Emilias leksaker. 

 

Emilia sover som en stock och jag är en lycklig mamma som sluppit allt vad trots heter idag. Det underbara fenomenet kantar annars våra dagar, men oj så mycket mer ork man har kvar när man slipper "bråka" om allt <3