Regnigt!

2012-07-15 | 19:00:00 | Kategori: Familjen | 0 kommentarer
Alltså min dator är under all kritik, varje gång jag biter ihop och faktiskt sätter mig här blir jag lika förbannad. Har jag mer än två fönster öppna är det kört. Men jag gör ett försök till inlägg innan jag dampar ur på den på riktigt...
 
Jag tyckte vi behövde en promenad på eftermiddagen då vi alla var lite sega efter en dag inne. Men lika snabbt som vi kommit ut var ösregnet här och vi fick gömma oss under ett träd tills det värsta var över. Emilia roade sig med hopp i vattenpölar och jag gjorde henne sällskap till slut, va fan liksom!
 
 
Jag har precis smygit ut från Emilias rum, inga problem att somna där inte efter en dag med full fart. Vi ska laga tacos och se nån film. Igår såg vi The Vow som faktiskt var bra, en mysig kärleksfilm. Vi har inga fungerande kanaler just nu så här är det bara film som gäller.