Nyårsdagen.

2012-01-01 | 21:08:22 | Kategori: Högtider | 0 kommentarer

Känns riktigt slappt idag, har inte gjort mycket nytta alls. Vi var ute en stund för att låta Emilia traska omkring i snön bara. Hon kommer nog knappast ihåg förra årets snö så det är väldigt spännande nu. C sover här brevid mig i soffan sen ett par timmar tillbaka. Kul kväll:) Det ger mig om inte annat tid att lägga upp några bilder från igår. En trevlig kväll med mat, dryck och spel! Tack igen till de inblandade.

 








Nyårskålen på tolvslaget.


Året som gått har kantats av både det ena och andra, men man växer och blir starkare med tiden oavsett positiva eller negativa händelser. Jag är glad att ha min familj omkring mig och ser fram emot det nya året tillsammans!

 

Härmed tackar jag för året som gått och allt vad det inneburit. Vi börjar på ett nytt kapitel med nya möjligheter 2012!