Semledagen!

2012-02-21 | 18:22:29 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer

 

Det är väl ingen som missat att det är semeldagen idag? Semeltårtorna på jobbet var fruktansvärt lockande men målet är för mig viktigare än nån sötsak i världen. Jag sitter här och mumsar på köttfärssås och massa riven ost istället. Christian bytte av mig när jag kom från jobbet och skulle iväg och se på fotboll, Emilia slockande på två minuter så nu sitter jag här och fördriver tid vid datorn samtidigt som jag ser på Biggest Loser.

 

Ikväll ska jag försöka ta hand om mig själv lite, göra fötterna fina och lägga ansiktsmask är planen. Det är saker som tyvärr glöms bort eller inte orkas med när det väl finns tid så nu ska jag ta vara på egentiden. Imorgon får vi dessutom sovmorgon och det ska bli underbart <3