Kvällsträning.

2012-02-26 | 18:59:13 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer


Jag hade kunnat sitta här länge och solat ansiktet och tittat på vår fina stad! Hoppas på samma väder imorgon för då ska vi gå långt.

Jag skaffade mig lite krafter trots allt och körde ett städrace sålänge Emilias tålamod varade. Hon vill helst bli buren runt på hela tiden när hon är sjuk men det pallar inte min rygg riktigt så vi slog oss ned i soffan och tittade på Lotta På Bråkmakargatan sista stunden innan sovdags. Pappan har kommit hem nu också och hann pussa godnatt medan jag körde ett jobbigt träningspass. Alltså fy vilken träningsvärk jag kommer ha imorgon (sist hade jag ont i 3-4 dagar). Är i sämsta tänkbara form just nu så det här kan inte bli annat än bättring, fokus på ben/rumpa såklart och så avslutade jag med planka och lite dips för gäddhänget:)

De här övningarna är riktiga killers och jag hoppas de är lika effektiva som de känns för då borde det inte vara några problem att komma i form relativt snabbt. Jag är periodare med det mesta i livet, samma sak gäller träning men jag har siktet inställt på att lyckas och jag har tröttnat på det jag ser i spegeln och klagar över varje dag så det är bara att ge gärnet. Tillsammans med sockerfritt och low carb borde ett par kilo bort från kroppen inte heller vara nån större utmaning:) En dusch på det här och sen laga middag så kan jag slappa med gott samvete sen.