All we need is love!

2012-02-10 | 17:34:13 | Kategori: Vardagslyx | 0 kommentarer

Skriver ett snabbt inlägg här medan mina fina myser i soffan bredvid. Vi varvar ned framför en barnfilm och njuter bästa dagen på veckan. Nu ska jag visserligen jobba i helgen men det gör inget, jag har lite tid över för annat ändå. Fredagsmys med Emilia pågår nu och sen när hon somnat ska vi äta tacos som hör fredagen till för det mesta hos oss. Emilia festar på en paket torkad frukt nu och hennes kväll är räddad.

 

I eftermiddag har vi slitit med ett trassligt hår som alltid är lika jobbigt att reda ut efter dusch, Emilia är inte speciellt glad i att borsta håret och det förstår jag men en schamponering behövdes och hur mycket balsam vi än öser på är det ett enda burr när det är urtvättat... Vet inte om det finns spraybalsam längre, minns att jag hade det som liten? Dags för en klippning igen kanske, även om jag vill att hon ska ha lååångt hår:) Efter en del tårar och slit plockade vi i alla fall fram leklera, jättekul att baka kaka tycker Emilia, mamman tycker också det är jättekul att plocka degkluttar på hela köksgolvet;)

 

Finast i världen <3