När helgen är slut...

2012-08-12 | 21:09:38 | Kategori: Inspiration | 0 kommentarer
Vilken härlig söndagkväll!
 
Pga helgjobb så blir ju känslan av ny vecka och söndagsångesten inte lika stark. Vi är ju redan mitt i liksom! Har haft mina fina vän K på besök ikväll och det här behövde jag. Vi har som alltid pratat om allt mellan himmel och jord och min energi är alltid påfylld när hon lämnar:) Finaste <3
 
Emilia fick en lekstund med sin gudmor innan sovdags och jag tror hon är mer än redo för dagis och ny vecka imorgon. Hon har gjort skojiga saker i helgen och tur vi har mamma och pappa som varit på äventyr med henne. Men nu tror jag hon saknar sin pappa, det gör i alla fall jag. 
 
Har ju haft en del tid för mig själv och jag lät inspirationen flöda här tidigare och har äntligen pysslat ihop en tavelvägg. Skrev ju om det för ett tag sen men har inte hittat nån bra spot, förrän nu, och hallen kändes ganska given. Vi har vita väggar genomgående och även om jag gillar clean and simple så är det aldrig fel med lite action nånstans. Visar en annan dag, först ska en del nya bilder beställas för jag tror svart-vitt blir snyggast. Har förresten snöat in på svart och vitt, herregud så snyggt.
 
När vi ändå är på det spåret kan jag rekommendera Million Dollar Decorators, min nya favvoserie:)