Fortsättning följer...

2012-04-28 | 20:24:08 | Kategori: Vardagslyx | 2 kommentarer

Även om dagen idag inte riktigt blev som planerad och det var himla trist att jag fick åka hem, så hade jag det bra igår. Proppade kroppen full med febernedsättande och körde på så gott det gick. Höjdpunkten var nog middagen som för min del bestod av oxfile med klyftpotatis och camembert med hjortron till efterrätt.

 

 

Hade det såklart väldigt trevligt med roliga kollegor också. Såna här aktiviteter hoppas jag alla företag gör för det är så kul att umgås med folk man normalt sett bara arbetar med på ett lite mer avslappnat sätt.

 

 

Preggosarna som såklart fick hålla sig till alkoholfritt!

 

 

(Jag hörde rykten om skottlossning på Munken typ nu, hoppas verkligen det inte stämmer!) Nu tar jag kväll i alla fall och somnar nog snart. Får väl se om C är snäll nog att komma hem med lite smågodis till sjuklingen innan jag däckar...