Godmorgon världen!

2012-04-23 | 07:52:17 | Kategori: Vardagslyx | 0 kommentarer

Vi vaknade av väckarklockan idag vilket inte händer så ofta, brukar vara uppe och studsa långt innan det ringer:) Emilia tittade på mig och gav mig sitt gladaste ansikte det första hon gjorde och dagen kunde förstås inte börjat bättre. Och som hon längtat till dagis!

Det är dessutom riktig vår i luften så jag har höga förhoppningar på att det får hålla i sig ett tag nu. Det här med att vädret gör humöret är verkligen sant för oj så mycket lyckligare man känner sig så fort solen strålar. Idag slutar jag tidigt så vi får eftermiddagen tillsammans och den ägnar vi åt precis det Emilia vill göra känner jag:) Min hals däremot är inte riktigt med, vaknade utan röst men sakta men säkert börjar det rätta till sig tror jag, får se hur det går på jobbet idag, prata med kunder är väl inte optimalt men jag försöker.