Söndagskvällen!

2011-01-30 | 18:52:18 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer
Nu börjar det kännas att jag faktiskt inte ska få vara hemma med min lilla prinsessa imorgon. Det pirrar lite lätt i magen och jag börjar få lite ångest över att jag inte kan mitt jobb. Som tur är får jag ju introduktion i början men herregud, hur mycket kommer man ihåg efter 1,5 år? Matlådan står redo i kylskåpet, bara det är ångestframkallande. För att inte tala om att jag ska ut och trippa innan det ens blivit ljust imorgon bitti. Vi som brukar ligga och dra oss till närmre nio varje dag!

Nog med gnäll om det... Här fick vi en hel del gjort idag i alla fall. Massa skräp är kastat, julgranen (jag vet att jag är typ sist i stan) har packats ner i sin kartong, vi har lagat mat, bakat och haft Kajsa på kvällsfika. Hon busade med Emilia som bara älskar sin gudmor, nu är dock lilla buskorven nattad men har inte riktigt kommit till ro hör jag. Kvällen ska jag spendera med att fixa så att mina fina har det så bra som möjligt här hemma imorgon. Och förstås titta på Solsidan.