Underbara kväll.

2011-02-15 | 21:52:15 | Kategori: Vardagslyx | 0 kommentarer
Det blev en spontan helkväll med mina fina tjejer över en fika. Vi har haft kul och jag har så ont i skratt musklerna. Landade i soffan när jag kom hem och där sitter jag fortfarande. Är i valet och kvalet om jag ska se dokumentären Dear Zachary. Jag har hört från så många håll att den är gripande och måste ses och jag är ju oftast inte sen att följa strömmen.

Imorgon börjar jag jobba sent och jag har mycket pyssel att fixa med innan. Får passa på när Emilia är på dagis. Usch vad hemsk jag känner mig som lämnar henne där när jag är hemma större delen av dagen. Försöker dock intala mig att det är för hennes skull och jag inte vill rasera framstegen...

Nu kryper jag ner i sängen med datorn och tittar på den där dokumentären!