Pussar och kramar.

2011-02-28 | 19:26:12 | Kategori: Vardagslyx | 0 kommentarer
När jag kom hem nu ikväll var Emilia i sitt esse och helt galen:) Jag försökte sno en liten kram men pappas famn var tydligen bättre. Pussar fick jag däremot, hon har inte riktigt lärt sig grejen så tungan kommer gärna ut och slemmiga pussar är väl kanske inget vidare. Men jag tackar för gesten!

Jag gick genom stan hem, behövde fylla på med lite nödvändigheter. Kunde heller inte låta bli Coffea and Thea (heter det så?) och kom hem även med massa gott te! Södermalms blandning och Mambo Jambo blev det idag och båda är favoriter. Söta små förvaringsburkar slank visst också ner:) För övrigt är det shoppingstopp här så jag får passa på när det gäller sånt som jag faktiskt måste ha!

Nu tittar jag med ett öga på Drömhem vid havet och oj vad jag längtar efter sol och värme. Längtar inte nödvändigtvis utomlands utan helst vill jag ha sommar härhemma. Blev lite avskräck av senaste resan tyvärr...:) Nu sover såklart Emilia och då passar jag på att bara drömma mig bort och glo på sånt här som man inte har ro att göra annars. Antar att kvällen kommer gå på samma spår och jag känner inte för att göra många handtag mer idag.