Onsdag.

2011-02-09 | 20:50:12 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer
Nu har jag precis varit inne hos lilla busungen som legat och pratat hur länge som helst. Till slut låg hon och gapskrattade och då tyckte jag det var dags att gå in och ta ett snack om att man faktiskt måste sova om man ska kunna leka på dagis imorgon. Fick inte mycket till svar mer än att hon somnade efter blöjbyte och lite mer välling:)

Idag har vi inte gjort många knop. Jag blev hemma idag också med yrsel och en konstig känsla i kroppen, men imorn är jag på hugget igen. Snart helg dessutom, gud så fort det går! Strax ska jag gå och lägga mig så jag hinner sova mina timmar innan det är dags att gå upp igen. Jag är så fruktansvärt trött jämt! Tycker ju att jag sover men jag vaknar alltid en timme innan väckarklockan ska ringa och varje gång är det med ett ryck för att jag tror att jag försovit mig. Så när klockan väl är dags att gå upp har jag precis somnat om och då blir allt hel-kajko...