Ny vecka!

2011-02-07 | 14:07:06 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer
Planen var att gå till frisören imorse och gick motvilligt upp runt 7 för att hinna alla bestyr innan. En halvtimme innan jag skulle vara där ringer dom och säger att han är sjuk. Lite irriterande... Inte för att det går att göra nått åt men jag hade åtminstonde kunnat sova längre! Och mitt hår är i stort behov av en klippning så hade varit bra. Kontentan är att jag hållt igång sen tidig morgon och måste försöka hålla mig vaken sålänge jag sitter här... Eventuellt går jag till gymmet sen, men det återstår att se.

Idag fick jag hela förmiddagen med Emilia. Jobbar istället till ikväll, vilket känns mindre kul! Men jag fick nya krafter av vår långpromenad så det ska nog gå. Det var vårigt i luften och hade gärna stannat hemma hela dagen och varit ute och lekt med lilla skruttungen. Vi hann äta lunch tillsammans och så bytte jag av pappan som varit och tränat.