Lördagkväll.

2011-08-27 | 18:50:26 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer
Woho, då var den här dagen avklarad! Och Emilia och Christian stog utanför jobbet och väntade på mig när jag kom, kunde inte bli bättre. Vi åkte direkt ut och hämtade mamma och pappa som seglat hem båten. Och eftersom Emilia var hungrig (haha, som vanligt) så stannade vi kvar en stund så hon kunde länsa sin mormors kyl:)

Det var en trött tjej som stupade i säng nyss. Antar att hon och C har haft en hård dag. Det såg minsann ut så här hemma! Jag landade i soffan precis och slötittar på Jumping the Broom som jag somnade ifrån igår. Det slår aldrig fel, KAN bara inte hålla mig vaken till film. Men den verkar rolig så ska fortsätta titta här. C kommer dessutom snart med mat, idag blir det slappt för vi kom inte på vad vi ville laga och då föll valet på hämtmat.

Min alldeles egna lilla Pippi som fick en fin kostym av moster Kajsa igår:)