Tisdag.

2011-04-05 | 14:21:35 | Kategori: Vardagslyx | 0 kommentarer
Jag vabbar idag också mest som en säkerhet, men imorgon ska förhoppningsvis inget stoppa oss. Emilia sover middag nu och jag har plockat och tvättat. Det är lite konstigt väder idag, inte riktigt pålitligt men jag hoppas vi hinner ut en stund. Är smått uttråkad av att bara vara hemma så vi tar nog en promenad och solen får gärna titta fram.

Hoppas vädret håller i sig till helgen för då ska vi göra vårfint på balkongen. Nya fina blommor ska planteras, utemöblerna ska upp och förhoppningsvis hittar vi bra trall att lägga på golvet. Då kan man börja sitta där och kanske få lite färg i ansiktet om inte annat.

Nu ska jag fortsätta slötitta på Private Practice, jag får lite mammaledighets-känslor av att titta på tv mitt på dagen, det är mysigt!