Slapparkväll!

2011-04-28 | 19:13:43 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer
Det har jag verkligen gjorde mig förtjänt av för oj vad jag har hållt på och donat idag. Inte en lugn stund och jag har försökt maximera effekteviteten på bästa sätt. Emilia har ju fått sovit sin nap på förmiddagen nu hela veckan och det gör ju i och för sig att man har hela eftermiddagen att busa sen, men det gör ju  även att jag går omkring lite smått rastlös eftersom vi inte hinner ut eller göra något vettigt mer än att göra oss klara för dagen innan det är dags att sova. Idag fick jag massor gjort under tiden så det var kanon och eftermiddagen har vi spenderat ute i flera omgångar. Lagom tröttigt är det här under kvällarna men nästa vecka är det dagis-dags igen och då blir det andra bullar.

Nu rullar tvn här och jag ska slappa i soffan en stund:)