På never ending promenad genom stan.

2011-04-06 | 18:32:12 | Kategori: Emilia | 0 kommentarer
Efter jobbet gick jag med superlätta och snabba steg mot dagis. Jag har saknat Emilia så otroligt mycket idag och hon blev så glad när jag kom. Satte mig ner en stund så jag hann få den dagliga updaten av fröknarna och sen kom Emilia och klappade händerna framför mig och gjorde klart att vi skulle gå hem:)

Vi gick inte hem och bytte om efter dagis så lekkläderna var på. Kändes väl sådär kul att springa på stan i men vi var ganska snabbt därifrån. Du är fin i allt min skatt <3

Vi spatserade mot stan i varma solen och det var helt underbart att få vara ute. Vi hittade det vi sökte och gav oss ganska snabbt av på en promenad hem, inte trodde jag att det skulle ta tre kvart att komma hem. Sötisen ville såklart gå själv och det har jag absolut inget emot. Däremot tyckte hon inte att mamma skulle bestämma vart man fick gå och hålla handen gick absolut inte.

Här i brunnen hittade vi "datte" så sen var varje brunn en underbar upplevelse och jag fick gott stanna och titta på skapelsen tillsammans med min lilla upptäckare. Fem min tar den biten i normala fall men allt är ju så fasligt intressant!