Lugn start på söndagen!

2011-04-03 | 11:35:58 | Kategori: Vardagslyx | 0 kommentarer
Godmorgon!
Även om jag inte sovit speciellt bra känner jag min ganska utvilad. Vågar man skriva att Emilia nu sover hela nätterna igen...? Jag tar risken, men att hon sover bra gör att jag ändå vaknar och ligger och lyssnar efter ljud och tänker att nu borde hon väl ändå vakna. Att man aldrig är nöjd med nått, kan jag känna. Det har blivit lite av en klagomur här på sistone och det ar absolut inte meningen, jag är inte så negativ egentligen. Men det är väl så typiskt att man kan ha allt fint i livet som går att önska så klagar man på såna världsliga saker, skäms på mig!

Jag slötittar på Nyhetsmorgon där Blondinbella är gäst, vilken tjej! Hon är 20 år och han lyckats så himla bra, det ger en bra feeling såhär på söndagsförmiddagen innan man är igång:) Emilia somnade om efter en vaken stund på morgonen så nu har jag duschat och gjort mig i ordning i lugn och ro. När hon vaknar är det redan lunchdags och sen tar vi oss kanske ut en kort sväng bara för att få luft. Nu ska jag fortsätta njuta lugnet en stund till.