Långfredag!

2011-04-22 | 21:54:44 | Kategori: Vardagslyx | 1 kommentarer
Oj vilken underbar dag vi haft! Jag är helt slut efter en dag ute i solen, riktigt sommarvärme har det varit och vi har suttit i linne precis hela tiden, jag älskart! Nu är jag dock frusen så har krupit upp under en alldeles för liten Emilia-filt här i soffan.

Emilia har lite svårt att koppla av när hon inte känner sig riktigt hemma, vilket har resulterat i trött tjej och mycket gnäll. Vi gav upp runt åtta ikväll och många tårar senare somnade hon på två sekunder i sin säng hemma. Nu kopplar jag av med ett avsnitt av En unge i minuten men ska nog snart lägga mig. Imorgon väntar ännu mer festligheter och det gäller att vara utvilad för nån lugn och ro blir det inte:)

Vi hann åtminstone med massa god påskmat, äggletning i trädgården och grillning innan vi åkte hemåt. Massor av bilder blev det och jag bjuder på några. Blir inte mycket variation eftersom Emilia alltid är i fokus och är den som hamnar på bild. Ni får ha överseende, men det är ju trots allt främst pga henne jag bloggar!





Sammanfattar med att tacka för en kanondag! Johan, tack så jättemycket för allt du är bäst!