Kvällsbloggning...

2011-04-12 | 21:40:00 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer
Borde kanske ligga i sängen med tanke på hur sjukt morgontrött jag är, men jag tar smällen imorgon! Kom ganska nyss hem från kvällsjobb och är riktigt sliten men vill ändå hinna ha lite kvalitetstid för mig själv. Dom andra sover så det gäller att passa på:)

Körde ett relativt hårt benpass på gymmet förut och kände mig nöjd med min prestation. Dock har jag smaskat i mig både det ena och det andra efter det så vet inte om träningen gjorde nån vidare nytta. Har haft riktigt jobbig huvudvärk och känt det där jobbiga sötsuget precis hela tiden. Imorgon kväll tar vi nya tag och tränar bort skiten. Väntar redan med spänning på den smärta som förmodligen uppenbarar sig både här och där när jag går upp imorgon.

Tänkte jag skulle se en stund på ett inspelat avsnitt av En unge i minuten, får se hur länge ögonlocken hänger med, men jag ger det en chans!