Godmorgon torsdag!

2011-04-14 | 10:03:48 | Kategori: Emilia | 0 kommentarer

Woho nu är vi på rätt sida om veckan igen! Längtar efter helg nu:)
Lite halvstressig morgon idag igen som vanligt när jag börjar tidigt och Emilia behöver vara supertidigt på dagis. Fick lite ångest att lämna henne idag för hon är så snorig och hostar lite, verkar må jättebra i övrigt så egentligen borde jag kanske inte känna såhär. Och alla barn är mer eller mindre snoriga den här årstiden tror jag så inte mycket att göra åt.

Att börja tidigt innebär ju såklart även att jag slutar tidigt. Det är underbart lyxigt att få många timmar tillsammans med Emilia på eftermiddagen och vi ska bara mysa. Vädret får som vanligt avgöra, vad vi hittar på men jag hade ställt in mig på strålande sol... Eventuellt blir det bullbak om läget fortsätter såhär och ska försöka involvera Emilia så gott det går, eftersom hon älskar att vara med och titta och pilla på allt.

Stor och liten älskling på väg hem från framor igår:)