Simma, simma, simma...

2010-09-01 | 12:10:28 | Kategori: Emilia | 0 kommentarer
Hemma efter en mysig förmiddag med plask och lek. Idag testade vi att ha simdyna på ryggen. Haha, huvudet dök i med jämna mellanrum och det är ingen höjdare. Om jag släpper henne nära kanten klamrar hon sig fast i räcket alldeles själv långa stunder, jätteduktig har hon blivit! Det märks stor skillnad på när vi gick i våras, hon är så mycket större nu:).

Pruttungen somnade ganska direkt i vagnen, och ligger nu och sussar sött inne hos sig, medan jag lutar mig tillbaka i soffan. Vi skulle träffat Maria nu men hon var tvungen att styra med annat, det gör dock inget, jag är supertrött och är nog roligare sällskap en annan dag. Eftermiddagen är med andra ord "ledig", drar nog med mig Emilia på en långpromenad när hon lekt av sig sen!