Mellanlandar här...

2010-09-27 | 18:07:10 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer
...medan maten står i ugnen. Jag är så hungrig och det luktar gott! Ikväll blir det fyllda kycklingfiléer och egen klyftpotatis, jam jam!

Pappan kom hem och pussade lite på oss innan han drog iväg för att jobba igen, den här gången på gymmet. Inte mycket vi ser av honom i veckorna men snart har vi ju en hel veckas semester tillsammans. Emilia och jag åker med mamma och pappa på torsdag så kommer han ner och möter upp oss sista veckan. Jag har panik över flygresan och allt vad det innebär, men längtar tills vi är på plats och bara kan njuta sol och värme. Vi har för övrigt ordnat med ett litet miniapotek idag så jag hoppas vi har allt vi kan behöva, solkräm, alvedon, vätskeersättning och nässpray. Har aldrig rest med barn förut så är det nån som läser som har nått annat tips är det mer än välkommet!

Emilia är precis nattad, det gick inte att hålla henne vaken längre. 300ml välling slank ner lätt som en plätt och nu när vi har ökat på lite hoppas jag hon ska slippa vakna av hunger på natten, lilla hjärtat.