Mammas lilla härmapa.

2010-09-28 | 21:42:00 | Kategori: Emilia | 0 kommentarer
Här är det kväll och faktiskt strax sovdags. En liten update först bara... Vi har tittat på Idol och Alice är ju en favorit, gillar Emil också. Lite orättvist tycker jag dock det är för ikväll var det så många bra, igår tyckte jag alla var mer eller mindre skit. Vi får se hur det går!

Till något annat... Emilia vet precis hur hon ska få som hon vill. När mamman håller på för mycket med sitt och inte ger tillräckligt med uppmärksamhet gör hon nått som hon vet att jag inte tillåter. Populärast just nu är grytskåpet där hon plockar ut grytunderläggen och smaskar på. Hon vet att hon inte får och tittar jag på mig så fort hon står vid skåpet. Idag sa jag nej på skarpen och till och med pekfingret åkte upp, men tro inte att hon lyssnade mer för det. Hon pekade tillbaka på mig med sitt lilla söta finger och hånskrattade allt hon kunde. Sen lägger hon huvudet på sné och stäcker sig efter mig.

Jag kan förstås inte annat än älska allt med denna lilla människa, hon får mig att skratta så mycket samtidigt som jag kan bli galen på alla hyss.