Jobbig kväll.

2010-09-20 | 19:04:40 | Kategori: Emilia | 0 kommentarer

Emilia har varit ilsken hela kvällen men sover sen en stund tillbaka. Misstänker att hon har ont i benen efter sprutorna, för hon var inte febervarm, men lite alvedon fick hon ändå för att minska det onda... Nu hoppas jag att hon får en god natts sömn för att orka med morgondagen. Jag tänkte mig att vi skulle gå ut efter frukost och om vädret tillåter ska vi spendera en stund i parken. Jag behöver även komma ut på mina långpromenader igen, det har varit lite dåligt ett tag, men nu ska jag ge gärnet.

Ikväll har jag, förutom tagit hand om en ledsen tjeja, vikt mängder av tvätt, tvättat ännu mer och bytt sängkläder. Skulle behöva ta en omgång med dammsugaren också, men jag tänker inte göra nått för att riskera att lillan vaknar! Nu ska jag bara titta på tv och ta det lugnt.