Happy friday!

2010-09-24 | 19:02:26 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer

I förmiddags mötte vi upp Anneli och Alice, jag fick några saker shoppade och sen var det dags att rulla hemåt med en hugrig och trött tjej. Hon sov länge så jag han fixa en hel del med räkningar, tvätt och annat trist.

På eftermiddagen har vi lekt och myst mest hela tiden. Emilia går så himla mycket själv nu också så det händer mycket här! Inga problem att ställ sig upp själv utan stöd och bara knata iväg, så himla söt är hon, stegen är väldigt stapplande och stela men hon ser helnöjd ut när hon klarar att gå tvärs genom hela sitt rum. Vi har förstås väntat på pappan också och Emilia blir så glad när han kommer:). Innan nattningen gick vi alla till affären och köpte massa gotte till kvällen. Jag har äntligen lyckats tjata till mig lövbiff, pomme och bea!

Jag fick order om att sätta mig och bara koppla av så nu gör jag det...