Filmhelg.

2010-09-05 | 22:29:04 | Kategori: Vardagslyx | 0 kommentarer
Vi är ganska nyligen hemkomna från en biokväll. Grown Ups såg vi och den var riktigt rolig, men egentligen inte nån biofilm. Kajsa passade en sovande Emilia härhemma, tack igen hjärtat!

I fredags såg vi Love Happens, en riktig feelgood-film och absolut sevärd! Inte lika uppiggande var Remember Me som vi såg i går kväll, jag grät som vanligt till film och mådde riktigt dålig efteråt... Inget att rekommendera med andra ord. Så synd, för filmen blev bättre ju längre tiden gick men det oväntade slutet var bara tragiskt.

Snart är dett natti här kan jag lova, har grus i ögonen och imorgon lär lillfisen vakna tidigt så jag behöver vara utvilad. Det blir en tjejdag, vi ska umgås med Kajsa och gå på heminrednings-shopping. Jag har några saker på checklistan och hoppas jag hittar det jag söker!