4 september.

2010-09-04 | 11:34:49 | Kategori: Allmänt | 0 kommentarer

Igår kväll ville jag bara vara och orkade inte sätta på datorn, men fick en hel del gjort på dagen och det känns bra. Vi började dagen med en lång promenad i solen, även om det var förbannat kallt var det underbart med den friska luften. När Christian kom hem åkte vi till polisen och fixade Emilias första pass, det gick på 10 min, vi hade flyt! Eftersom det gick så fort hann vi handla mat och fylla upp lite härhemma innan jag skulle iväg på en helt underbar ansiktsbehandlig. Det blev en timmes besök på House of Beauty, rekommenderas! Det var så skönt att få vara mig själv för en stund och inte bara mamma.

Emilia sover sin förmiddagsnap nu, men innan var hennes morfar här och busade slut på alla energi. Samtidigt blev vi av med gamla soffan, så nu har vi plats i vardagsrummet igen. Jag ska strax fortsätta titta på The Hills och inte stressa sönder mig så fort Emilia sover...