Tisdag kväll.

2010-11-09 | 20:42:57 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer
Imorse vaknade jag till liv av ett sms, så vi snabbade oss på och gjorde oss iordning för att möta upp Anneli och Alice på stan. Inget härligt väder att gå ut i men vad ska man göra? Vi gick hem hit och åt lunch och barnen lekte av sig en kort stund innan dom begav sig hemåt igen. Vi gick återigen ut i rusket och handlade några saker till dagens middag. Usch säger jag bara, men desto mysigare att komma hem till en varm lägenhet och bara mysa. Emilia sov skönt en stund och jag förberedde för kvällens mat.

Det känns i kroppen och huvudet när dagen gått i ett men det var ändå underbart att få göra slut på dom sista krafterna på gymmet. Idag var det kondition och jag är stolt över oss! Jag hoppas att det fortsätter såhär för jag älskar ju att träna:) Emilia hade somnat när jag kom hem så jag har inte gjort annat än slappat, men det är jag värd! Och då passar ju inget bättre än massa bra tv-program som avlöser varandra, bra kväll det här...

Dålig bloggning har det varit på sistone fick jag höra, och kan väl hålla med, men vissa dagar finns det annat som är viktigare och tiden går så fort att man inte hinner allt man vill. Imorgon ska jag försöka ha en heldag hemma efter babysimmet, det beror ju förstås på vädret men är det som idag blir det nog inte så svårt att hålla sig här.