Slapp dag.

2010-11-02 | 15:37:14 | Kategori: Vardagslyx | 0 kommentarer
Trots att jag varit vaken sen tidigt imorse har den här dagen varit helt perfekt. Mamma kom hit strax efter att vi ätit frukost och stannade över lunch. Emilia lekte nog slut på alla sina krafter för hon sover gott fortfarande sen ett par timmar tillbaka, tror dock hon vaknar när som helst. Jag har bakat och haft mig under förmiddagen och det är lyx att ha barnpassning under tiden, det går liksom lite fortare att göra saker då:). Det har varit en sån där dag när det aldrig blivit ljust ute, så vi har myst med tända ljus hela dagen och snart får vi besök av Sara och Sofia också så då fortsätter myset. Åh vad jag längtar efter sötnöten Iris! När Emilia och jag vaknar ska vi gå och hämta ett paket som ligger på posten och väntar, spännande!

Idag slank dessutom Sex and the city 2 ner i brevlådan och gissa om jag blev glad! Den ska jag se så fort jag får tid. Nu kanske jag skulle passa på att sätta på mig lite smink innan busfröt vaknar.