Helgen snart slut.

2010-11-07 | 20:08:02 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer
Och det har hänt saker hela tiden, så jag njuter till max av att bara slappa just nu. Lördagmorgonen spenderade jag på gymmet sen åkte jag med mina fina tjejer till IKEA, fick med mig lite smått och gott hem som ska monteras och sättas upp en dags snart! Tre lite halvsmarta tjejer som försöker baxa in en megakartong i bilen måste varit en rolig syn, och det verkade länge som en omöjlighet, men hem kom vi... Igår kväll gick vi till Munken och drack några glas, jag vek av när dom stängde och en trött mamma med huvudvärk gick hem och sov när dom andra fortsatte. Det var nog klokt för imorse var Emilia pigg och glad igen, jag passade på att vila lite inne hos henne tillsammans med massa gosiga djur som hon så snällt kom och gav mig medan hon lekte:).

Christian tog med sig Emilia till sin farmor på förmiddagen så jag kunde städa och plocka lite, efter middagsnapen kom mamma och pappa hit och passade lillan medan vi åkte och handlade och fyllde på förråden härhemma. Så vi har fått en del gjort!

Nu ska jag fortsätta lata mig framför Ensam mamma söker.