Godmorgon söndag!

2010-11-28 | 09:48:56 | Kategori: Emilia | 0 kommentarer
Åh vad jag är trött på vakna nätter. Det funkar tills eftermiddagen kommer, det är då jag blir som en zombie och inte orkar göra nånting. Men jag gillar läget, har inte så mycket till val...

Emilia är pigg som få i alla fall och läser böcker här brevid medan jag försöker få i mig frukosten. Dom spelar redan julmusik på radion apropå ingenting, men jag tycker det är så mysigt! Tyvärr hittar jag inte mina julstjärnor så kanske tar en tur på stan när dom öppnar (om vi kommer ut i yran) och köper nya. Igår fick jag höra att jag börjat i fel ordning, eftersom granen redan är framme, men det är så kort tid av året man får njuta av myset så jag passar på!

Den här fina koftan är fortfarande ganska stor, men med uppkavlade ärmar funkar den kanon som klänning med ett par strumpbyxor:)